Reklamní předměty mají smysl. Nemějte však neadekvátní očekávání

Abyste vyhráli v konkurenčním boji, je zapotřebí zainvestovat peníze do reklamy. Zatímco někteří sází na reklamu na sociálních sítích, která je v posledních letech hodně vyzdvihována, jiní zvažují reklamní předměty, které rozhodně nejsou pasé, jak se zlí jazykové domnívají. Je však třeba říct, že pakliže se bude investovat do reklamních předmětů, nesmíte mít neadekvátní očekávání. Dárkové předměty, jako jsou propisky, hrníčky, roušky s potiskem nebo parkovací hodiny, rozhodně nemají zvyšovat zisky. To je jenom vedlejší efekt.

Co od reklamních předmětů tedy očekávat?

V souvislosti s předcházejícím zjištěním se nabízí otázka, co od reklamních předmětů tedy očekávat. Je to opravdu tak dobrá investice nebo se naopak nevyplatí? Samozřejmě, že se reklamní předměty vyplatí, jen je třeba myslet na jednu věc – jak již bylo zmíněno, zvyšování zisků je jenom vedlejší efekt. Není to ten efekt hlavní, bohužel.

Reklamní předměty mají za úkol hlavně zvýšit důvěryhodnost firmy v očích partnerů, ale také i v očích zákazníků. Taktéž mají za úkol rozšířit povědomí o existenci značky mezi veřejností. A nakonec si kladou za cíl zvýšit zájem o firmu a o její veřejně dostupné informace.

Zvyšování zisků je skutečně jen vedlejším efektem, který sice může být obrovský, ale také může být sotva znatelný.

Pokud chcete investovat do reklamních předmětů

Dárkové reklamní předměty většinou putují do rukou obchodních partnerů, do rukou novinářů, zaměstnancům nebo také zákazníkům. Abyste při takovém “rozhazování” propagačního materiálu nepřišli pod most, je důležité se před výrobou reklamních předmětů zamyslet. Opravdu potřebují novináři drahé dárky? Nestačí jim propiska a blok? Opravdu je propiska a blok vhodný pro obchodní partnery, kterým vděčíme za dlouholetou podporu? A co zákazníky? Opravdu jim musíme darovat drahé hrníčky, které třeba vůbec nevytáhnou z komody?